Efektywne zarządzanie obsługą terenową dzięki ServiceTiket Delta
ServiceTiket Delta to mobilna aplikacja, która działa w tandemie z platformą ServiceTiket, aby zapewnić efektywne zarządzanie serwisem terenowym dla małych i średnich przedsiębiorstw. Platforma jest oparta na filozofii mobilnej, która pomaga poprawić efektywność, stworzyć zintegrowaną siłę roboczą i zmniejszyć koszty prowadzenia działalności serwisowej. Aplikacja wymaga ważnego konta ServiceTiket, aby działać.
Platforma ServiceTiket zapewnia hierarchiczną strukturę organizacyjną, zarządzanie danymi głównymi dla produktów, modeli, części, planów i SLA, zarządzanie klientami z kompletnym zarządzaniem historią, zarządzanie umowami, zarządzanie historią produktów, zarządzanie cyklem życia zlecenia, śledzenie wydatków i płatności, wsparcie w płatnościach, stan magazynu części zamiennych oraz lokalizacje techników terenowych. Aplikacja ServiceTiket Delta zapewnia kompleksową obsługę cyklu życia zlecenia, zużycie części zamiennych powiązane z magazynem części, wsparcie w fakturowaniu, godziny pracy, rozpoczęcie i zakończenie pracy, zdjęcia produktów i podpis klienta.